Pozice: Referent/ka nákupu
Pracovní náplň:
- Výběr a hodnocení vhodných dodavatelů dle požadavků výroby na suroviny a obaly
- Cenová jednání s dodavateli surovin i obalových materiálů
- Zpracování objednávek dle plánu výroby a aktuálních skladových zásob
- Práce s interním informačním systémem: správa a aktualizace nákupních dat
- Kontrola technických parametrů, zejména obalových materiálů, zda odpovídají požadavkům
- Kontrola příchozích faktur (kontrola ceny a dodaného množství)
- Vyhledávání nových dodavatelů a optimalizace nákupních procesů
Požadujeme
- Praxi na obdobné pozici – (výhodou zkušenost z kosmetiky, chemie, potravin, farmacie)
- Schopnost samostatného rozhodování a logického uvažování.
- Komunikační a vyjednávací dovednosti. Budete je potřebovat při jednání s dodavateli.
- Uživatelskou znalost práce s počítačem, zkušenost s ERP/informačním systémem. Na práci s našim IS Vás zaškolíme.
Nabízíme
- Celkem 25 dní dovolené + 3 sick days
- Roční bonus na základě výsledků
- Příspěvek na stravování vyplacený rovnou ke mzdě
- Po roce spolupráce přispějeme měsíčně na penzijní spoření 1.000,-Kč
- Slevy na firemní produkty, nápoje zdarma jsou pro nás samozřejmé
- Přátelský kolektiv, menší tým na nákupním oddělení a jistotu dlouhodobé spolupráce
- Možnost aktivně ovlivňovat nákupní procesy a hledat nové příležitosti
Místo výkonu: MedicProgress, a.s. (Hněvotín 588)
Nástup: ihned
Kontakt: kariera@medicprogress.cz, +420 606 043 494
Datum zveřejnění: 24.11.2025